Buku Lutfi

Sdr Ahmad Lutfi ini bagi saya penulis politik yang lejen

Oleh Hanipa Maidin

1.Hari ini saya menziarahi sahabat baik saya Sdr Ahmad Lutfi Othman di rumah beliau.

2. Sdr Ahmad Lutfi ini bagi saya penulis politik yang lejen. Dia bagi tahu saya tadi dia dah tulis lebih kurang 50 buah buku. Betapa prolifik beliau.

3. Kami sembang lama tadi. Mcm mcm tajuk . Dia sakit , saya puk sakit. So kami cerita juga lah bab orang sakit. Tapi cerita politik lagi banyak lah.

4. Lutfi byk diuji ketika menulis dulu. Selalu kena kacau dengan KDN. Saya masih ingat sykt beliau dulu yang didakwa kerana terbit akhbar Haraki tanpa permit. Kami kalah di mahkamah majistret tapi bila rayu di Mahkamah Tinggi KL alhamdulillah menang.

Anyway selamat membeli dan membaca buku terbaru hasil buah tangan kompilasi Sdr Ahmad Lutfi
.

No comments